ОСОБЛИВОСТІ ЗАДАЧІ РАЦІОНАЛЬНОГО КЕРУВАННЯ МОДУЛЕМ ВЕКТОРА ПОТОКОЗЧЕПЛЕННЯ ТЯГОВОГО АСИНХРОННОГО ДВИГУНА ДИЗЕЛЬ-ПОЇЗДА
Анотація
З метою встановлення оптимальних режимів ведення дизель-поїздів на похилих профілях залізничного шляху з метою досягнення кутових швидкостей обертання тягових двигунів вище за номінальну, при оптимізації енергетичних характеристик тягової електропередачі в залежності від навантаження на тягову передачу, та при оптимізації динамічних характеристик дизель-поїзда машиніст або система автоведення поїзда повинні переводити тягові двигуни у зону роботи зі зниженим значенням модуля вектора потокозчеплення ротора .
Ключові слова
асинхронний двигун дизель-поїзда
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Адреса редакції журналу:
Редакція журналу «НМТ», Запорізький національний технічний університет,
вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, 69063, Україна.
Телефон: 0 (61) 769-82-96 – редакційно-видавничий відділ
E-mail: rvv@zntu.edu.ua
При повному або частковому використаннi матерiалiв посилання на журнал є обов’язковим.