ЗАЛЕЖНІСТЬ ПАЛИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ЛІТАКА ВІД ГЕОМЕТРИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ НЕСУЧИХ ПОВЕРХОНЬ
Анотація
Для етапу попереднього проектування досліджено можливість визначення паливної ефективності силової установки літака транспортної категорії залежно від геометричних параметрів його системи несучих поверхонь, сформованих на основі їх оптимізації за окремими критеріями аеродинамічної ефективності. Отримано і кількісно оцінено залежність кілометрової витрати палива дозвукового літака для горизонтального усталеного польоту, коли тяга двигуна дорівнює лобовому опору в горизонтальному польоті. Виявлено, що кілометрову витрату палива можна виразити через окремі критерії аеродинамічної ефективності — коефіцієнти форми крила і мінімального індуктивного опору.
Ключові слова
геометричні параметри крила, окремі критерії, силова установка, витрата палива,, аеродинамічна якість.
Повний текст:
PDFПосилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Адреса редакції журналу:
Редакція журналу «ВД», Запорізький національний технічний університет,
вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, 69063, Україна.
Телефон: 0 (61) 228-16-27, 769-82-69
E-mail: vd@zntu.edu.ua
При повному або частковому використаннi матерiалiв посилання на журнал є обов’язковим.