ЗАЛЕЖНІСТЬ ПАЛИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ЛІТАКА ВІД ГЕОМЕТРИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ НЕСУЧИХ ПОВЕРХОНЬ

В.І. РЯБКОВ, Д.В. ТІНЯКОВ

Анотація


Для етапу попереднього проектування досліджено можливість визначення паливної ефективності силової установки літака транспортної категорії залежно від геометричних параметрів його системи несучих поверхонь, сформованих на основі їх оптимізації за окре­мими критеріями аеродинамічної ефективності. Отримано і кількісно оцінено залежність кілометрової витрати палива дозвукового літака для горизонтального усталеного по­льоту, коли тяга двигуна дорівнює лобовому опору в горизонтальному польоті. Виявлено, що кілометрову витрату палива можна виразити через окремі критерії аеродинамічної ефективності — коефіцієнти форми крила і мінімального індуктивного опору.


Ключові слова


геометричні параметри крила, окремі критерії, силова установка, ви­трата палива,, аеродинамічна якість.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Адреса редакції журналу:
Редакція журналу «ВД», Запорізький національний технічний університет, 
вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, 69063, Україна. 
Телефон: 0 (61) 228-16-27, 769-82-69
E-mail: vd@zntu.edu.ua

При повному або частковому використаннi матерiалiв посилання на журнал є обов’язковим.