РЕШЕНИЕ МАТРИЧНОЙ 3 x N-ИГРЫ ДЛЯ ОПТИМАЛЬНОГО КОМБИНИРОВАНИЯ АЛГОРИТМОВ ОБУЧЕНИЯ НЕЙРОННОЙ СЕТИ С МЕРОЙ ОШИБКИ ИДЕНТИФИКАЦИИ ПО ВРЕМЕНИ ОБУЧЕНИЯ ПРИ ОБЪЕМЕ ПОТРЕБЛЯЕМЫХ РЕСУРСОВ
Анотація
Анотація
Ключові слова
neuronet, indexes of neuronet, algorithms for learning, decision making problem, matrix game, second player optimal strategy, Bayes-Laplace criterion.
Повний текст:
PDFАдреса редакції журналу:
Редакція журналу «РІУ», Запорізький національний технічний університет,
вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, 69063, Україна.
Телефон: 0 (61) 769-82-96 – редакційно-видавничий відділ
E-mail: rvv@zntu.edu.ua
При повному або частковому використаннi матерiалiв посилання на журнал є обов’язковим.