КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОНТЕНТ-КОМЕРЦІЇ
Анотація
У статті запропоновано формальну модель системи електронної контент-комерції та формальні моделі опрацювання інформаційних ресурсів. Описана розроблена загальна архітектура систем електронної контент-комерції для полегшення етапів реалізації
життєвого циклу комерційного контенту. Запропоновані загальні принципи проектування архітектури систем електронної контент-комерції дають можливість реалізовувати процес опрацювання інформаційних ресурсів для скорочення циклу виробництва, економії часу та розширення можливостей ведення електронної комерції.
життєвого циклу комерційного контенту. Запропоновані загальні принципи проектування архітектури систем електронної контент-комерції дають можливість реалізовувати процес опрацювання інформаційних ресурсів для скорочення циклу виробництва, економії часу та розширення можливостей ведення електронної комерції.
Ключові слова
інформаційний ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент- моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерції.
Повний текст:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.15588/1607-3274-2014-1-7
Адреса редакції журналу:
Редакція журналу «РІУ», Запорізький національний технічний університет,
вул. Жуковського, 64, м. Запоріжжя, 69063, Україна.
Телефон: 0 (61) 769-82-96 – редакційно-видавничий відділ
E-mail: rvv@zntu.edu.ua
При повному або частковому використаннi матерiалiв посилання на журнал є обов’язковим.